2017. január. 21., szombat :: 2262 élő hirdetés

Apróhirdetés optimalizálás

A Veterán Aprón megjelenő hirdetéseidről statisztikákat gyűjtünk számodra, melyek eredményeit megtekintheted hirdetéseid adatlapjain. Egyrészt képet kaphatsz arról, hogy hányan tekintették meg a hirdetésedet, mikor jártak az oldalon és honnan érkeztek. Másrészt ötleteket meríthetsz az adatok elemzése közben hirdetésed tökéletesítéséhez, annak érdekében, hogy minél több lehetséges vásárlót érj el velük. Egy korábbi írásunkban általános tanácsokat adtunk a hatékony hirdetések feladásához, ezért ebben a cikkben, csak a statisztikai adatok értelmezésével foglalkozunk.

Látogatási statisztikák

Az alábbi diagramhoz hasonlón tekintheted meg, hogy az elmúlt négy hétben napokra lebontva mennyien láthatták a hirdetéseidet és mennyien kattintottak rá.

  • A szürke vonal azt jelzi, hogy hány alkalommal jelent meg a hirdetésed a Veterán Apró valamely lista oldalán. A megjelenések számát úgy növelheted, hogy a lehető legpontosabban választasz kategóriát és a lehető legtöbb tulajdonságát kitöltöd a hirdetésnek.
  • A kitöltött piros diagram azt mutatja meg, hogy hányan olvasták a hirdetésed adatlapját, tehát hányan kattintottak rá valamely lista oldalon, valamint hányan érkeztek külső forrásból: hivatkozó weboldalról, vagy keresőből.

Keresőkből érkező látogatók, kulcsszavak

A következő táblázat azt mutatja meg, hogy az elmúlt négy hétben milyen kulcsszavakra keresve találtak a hirdetésedre a Google, vagy más kereső segítségével látogatók. A keresőből érkező látogatók számát úgy tudod növelni, hogy minden szerinted szóba jöhető kulcsszót belefogalmazol a hirdetésed szövegébe. Gondolj azért a látogatókra is, akik olvasni fogják a hirdetést, ne csak szavakat sorolj fel, fogalmazz egész mondatokban. Többek között ezért hangsúlyozzuk több helyen, hogy érdemes minél hosszabb szöveget készíteni, hiszen a keresőkből csak olyan szavakra keresve érkezhetnek látogatók, amely szavak szerepelnek a szövegben is.

Hivatkozó weboldalak

Ebben a táblázatban olyan weboldalak linkjeit találod, ahol a hirdetésed kattintható hivatkozásként szerepel. A Veterán Apró igyekszik minél több veteránbarát weboldallal együttműködést kialakítani, melynek keretében hirdetéseink partner oldalainkon is megjelennek.

Előfordulhat, hogy tudtod nélkül egy fórumon beszélgetés alakul ki a hirdetésedről. Ha ott szerepel a hivatkozás is, akkor minderről értesülhetsz ebből a táblázatból. A linkre kattintva elolvashatod a hozzászólásokat, sőt az ott felmerült kérdésekre válaszolhatsz is. Másrészt Te magad is beszúrhatod hirdetésed linkjét kedvenc fórumaidba, ezzel is növelheted hirdetésed látogatóinak számát. Mostantól pontosan láthatod, hogy hány plusz látogatót szerezhetsz ilyen módon. Fórumokhoz hasonlóan javasoljuk közöségi oldalakon is népszerűsíteni a hirdetéseket.

Összehasonlítás más hirdetésekkel

Az utolsó táblázatban az elmúlt négy hét néhány adatának átlagait tekintheted meg. A vastagon szedett sor az adott hirdetés értékeit tartalmazza, melyet összehasonlíthatsz a többi hirdetésed átlagaival, valamint a Veterán Aprón szereplő hasonló hirdetések értékeivel.