2017. január. 23., hétfő :: 2247 élő hirdetés

Dnepr K750

Eladó a képen látható állapotban lévő Dnepr K750 kevés új alkatrésszel
Dnepr K750

Tulajdonságok

Márka: Dnepr
Évjárat: 1970
Hengerűrtartalom: 750 cm3
Állapot: hiányos
Ár: 120 000 Ft
Okmányok: papírok nélkül

Hirdetés adatai

Feladva: július. 9.
Helyszín: szeged
Megtekintve: 3445 alkalommal

Hirdető adatai

Név: Veres Marcell
Lakóhely: Zsombó
Telefonszám: [klikk]
E-mail: [klikk]

Kérdezz a hirdetőtől!

1. Csák Tamás július. 9., szombat, 16:38
EZ KOMOLY?! Ezt nem rosszindulatból kérdem, bár mindenki annyiért árulja amennyiért akarja, de szerintem túláraztad nem is kicsit, hogyha tényleg annyi cucc van amit mondasz!
2. Tóth István július. 9., szombat, 16:58
inkább mint egy kereső lámpa 25-ért
3. Csák Tamás július. 9., szombat, 19:57
Tisztelt István! Mutassál egyet is ilyen keresőlámpát szinte ujszerű állapotban. Különben nekem is van egy k 750 esem, oldalkocsis 130 000 ért vettem, inditható és aránylag egyben volt, és mire kész lett, egy jó pár százast rákellet tolni. Még egyszer mondom nem rosszindulatból irtam, lelkem rá, csak volt hozzá már szerencsém tudom mennyibe fog ez valakinek fájni a felújítása. Csak ezért tartom magasnak az árat, habár ebből lehet alkudni!
4. Tóth István július. 9., szombat, 20:53
Ha beindul, ha nem akkor is fel kell újítani az egészet.-ugyanott vagy
5. Burján Béla július. 9., szombat, 22:28
Hát... Pisti, én úgy érzem, érdekeltséged van az eladásban. Szerinted komoly az ár? (papírok nélkül). Már elnézést, de már kezd a dolog átesni a ló túl oldalára. Azért mert "veterán korú" azért már veterán ára is van? Legyen az bármi. Hová jutunk? Már bocsánat, de a fiatalság nagyon túl árazza a dolgokat. Ez az észrevételem. További szép napot.
6. Tóth István július. 9., szombat, 23:10
Már ott vagyunk. A papiros milla felett van, papírnélkül üzemképes 350,265-senki nem ad el semmit, de nem enged. Aki eladni akar az engedni fog. Szerintem sem annyira reális, de ebből lehet engedni.
7. Szakács Zsolt július. 10., vasárnap, 10:55
Elnézést, hogy bele okoskodok de aki valóban venni akar ilyen vasat az rá szán egy napot kiszalad Lengyelországba és 3-350 ezer forintér akár lábon hazahozza uniós papírral.! 4-500 ezerért meg egyenesen marha fajinat lehet venni. Az fölött meg szinte ujjat. De ha csak a legismertebb oldalt ( OLX. PL) megnézitek világos lesz a dolog. Ha meg van ismerős még olcsóbb. Gondolok pl arra mint itthon is árulnak Pannóniát 40.000-t meg 1.5 milláért is. Ez mindenhol így van.
8. Szakács Zsolt július. 10., vasárnap, 10:55
Elnézést, hogy bele okoskodok de aki valóban venni akar ilyen vasat az rá szán egy napot kiszalad Lengyelországba és 3-350 ezer forintér akár lábon hazahozza uniós papírral.! 4-500 ezerért meg egyenesen marha fajinat lehet venni. Az fölött meg szinte ujjat. De ha csak a legismertebb oldalt ( OLX. PL) megnézitek világos lesz a dolog. Ha meg van ismerős még olcsóbb. Gondolok pl arra mint itthon is árulnak Pannóniát 40.000-t meg 1.5 milláért is. Ez mindenhol így van.
9. Tóth István július. 10., vasárnap, 17:02
Zsolt! Mi van ha nincs 3-500 ezred?
10. Szakács Zsolt július. 10., vasárnap, 19:08
István. Szerintem te pontosan tudod, hogy mindig drágább darabokból össze rakni valamit. Ha elnézegetem a Dnepr meg Ural árakat ki se merném számolni mennyibe volna összerakni egy motort. Ha amit hallok igaz, mármint mennyibe van az ukránoktól behozni egy vasat és hivatalosan levámolva stb 300 000 ft akkor miről beszélünk? Ha meg nincs 3-500 ezred akkor meg nem mindegy? Megveszel egy roncsot hiányosan és nézegeted mert nincs pénz fojtatni? Akkor inkább össze spórolom az árát egy komplett motornak és hurrá. De lehet én látom rosszul.
11. Szakács Zsolt július. 10., vasárnap, 19:08
István. Szerintem te pontosan tudod, hogy mindig drágább darabokból össze rakni valamit. Ha elnézegetem a Dnepr meg Ural árakat ki se merném számolni mennyibe volna összerakni egy motort. Ha amit hallok igaz, mármint mennyibe van az ukránoktól behozni egy vasat és hivatalosan levámolva stb 300 000 ft akkor miről beszélünk? Ha meg nincs 3-500 ezred akkor meg nem mindegy? Megveszel egy roncsot hiányosan és nézegeted mert nincs pénz fojtatni? Akkor inkább össze spórolom az árát egy komplett motornak és hurrá. De lehet én látom rosszul.
12. Csák Tamás július. 10., vasárnap, 20:22
Zsolt. Nem látod rosszul a dolgot. Amit írtál az lenne a leg ideálisabb, csak nem mindenkinek van kapásból annyi pénze hogy vegyen egy ilyen motort. Szerintem sokan azért hoznak ukránt mert indulásnak van ennyi, majd szép fokozatosan ahogy pénz engedi restaurálják. Az enyém is igy készült, de tudom hogy szét volt szedve darabokra, és hogy van rendbe rakva! A papírozás meg nem agyszerű, de nem is lehetetlen. Sok utánajárás meg egy tucat frontin!
13. Szakács Zsolt július. 10., vasárnap, 21:32
Egy tény nagyon fontos Tamás. Ezek szerint láttál már derék ukrán muzsik által megszerelt blokkot, motort. Na ha látnál egy olyat amit egy Lengyel szaki csinált meg azonnal értenéd mire gondolok. Ég és a föld. Meg mind mentalitásban mind emberileg nagy a különbség. Nekem is van három ukránból áthozott Dnepr-em meg láttam már Lengyelből behozottat. Többet nem hoznék ukrán motort. De papírozásban az OT a legegyszerűbb meg a legolcsóbb. De persze kinek mi a lehetősége
14. Csák Tamás július. 11., hétfő, 9:54
Zsolt, értem a tényállásodat, abban is igazad van hogy az ukrán szaki azzal varicskol ami van. Lengyelből hozott motort még nem láttam, azt tudom hogy alkatrész bázis jó, végül is ahogy irtad kinek mi a lehetősége!
15. Tóth István július. 11., hétfő, 13:11
Én meg az út árából inkább felújítok 2 blokkot. Sőt örülök, hogy vannak alkatrészek, mert ez előtt nem volt semmi. Se drágán se olcsón, de pl a 650-es sárvédője alatt is elforgott szépen a 72-es kereke-amíg nem találtam rá valót. Ha kimész a Lengyelekhez mond meg hogy a bort már megvettem. Van még egy ilyen jó témám-melyik a jobb? a tömlős, vagy a tömlőnélküli gumi abroncs?
16. Szakács Zsolt július. 11., hétfő, 17:57
Ez is egy nézőpont, De ha egy LENGYEL út árából 2 blokkot rendbe teszel akkor nagyon ügyi vagy. Egészségedre a bórt. A tömlő meg szerintem ahány embert fogsz megkérdezni annyi választ is kapsz. Én sosem használtam tömlő nélkülit tehát nem is tudok mit mondani róla. De én azt mondanám mégis csak ( éljen a tömlő)
17. Tóth István július. 11., hétfő, 22:47
"Lengyel, Magyar két jó barát, együtt harcol, s issza borát, vitéz, s bátor mindkettője, áldás száljon mindkettőre!"-A közös határon, majd elisszuk! Sőt megvizsgáltam a kispolszki dugattyúját-a csapfurat-dugattyúfenék távolság megegyezik, a furat is+fele olyan nehéz mint az ukrán, az anyag is jobban hasonlít a dugattyú minőséghez. Az átmérő 76mm-tehát egy perselyel(de lehet a henger is kiadja) lehet jobban üzemelő gépet összerakni-lehet majd kísérletképp fogok majd csinálni ilyet.-a tömlő a legjobb!
18. Szakács Zsolt július. 11., hétfő, 22:53
Ha ezt összeraktad azt azért megnézném! De rosszabb biztos nem lesz. Egy próbát tutira megér. Hajrá tömlő!
19. Kovács Gábor július. 20., szerda, 14:49
szegény pára!
20. Tóth Tibor október. 11., kedd, 18:43
Így jobban átlátható.
21. Jámbor Istvám október. 27., csütörtök, 4:49
Jámbor István Énis szeretnék uralt vagy dneppert venni ha összejönne egy csere van egyhengerfúrogépem hónolővval egybeépitvel ha valakit érdekelne kűlön is eladó T06309194585

Ha kérdést szeretnél feltenni, akkor jelentkezz be!


Kapcsolódó cikk


Hasonló hirdetések

Még több veterán Dnepr apróhirdetés!

Összefoglaló oldal: Szovjet veterán motorkerékpárok » Dnepr